Dwarfform



鯖移籍の注意点

移籍のときの注意点。ブリザードサポートページより。
・70-80レベルのキャラがもっていけるのは20000ゴールド。
・メールボックスにあるもの・競売に出しているものはクリアされます(なくなるちゅうことか)。
・ギルドマスターになっていると移籍できません。だれかに渡すかギルド潰してちょ。
・すでに名前を使われていたら、移籍した最初のログイン時に変更することになります。

わいのキャラのすべてのスタッフ(所持品?)は持ち越されるの?
⇒おまえのキャラが移籍先のレルムに到着するとき、すべてのゴールド、装備、ペット、あちーぶめんと、鞄と銀行の中のすべてのアイテムが一緒に持ってけるよ。さらに銀行のスロットもキープされてくよ。クエストも移動されるけれども、何匹キル系のクエストのキル数はリセットになるよ。フレンドリストとイグノアリストもまっさらになるからね。
(Will all my stuff be transferred along with my character?
Your character will arrive on the destination realm with all the gold, equipment, pets, achievements, and all items in your characters' inventory and the bank. You will also keep all your bank slots. Quests will also be transferred, but please be aware that the progress for quests that require you to kill a certain number of monsters will be lost. Your Friend List and Ignore List will be cleared upon transfer.)

オナーポインツはどうなるのさ?
⇒オナーポインツとlifetimeオナーランキングはおまえのキャラと一緒にもちこされるよ。最後にオナー集計されたものが生きていて、未集計分のは消えちゃうよ(オナー集計時代のことかと思う)。
(What happens to my honor points?
Your honor points and lifetime honor ranking will be transferred along with your character; however, any honor accrued after the last honor calculation but before your transfer is initiated may be lost.)

アリーナポインツは持ち続けられのけ?
⇒そうだよ。おまえのアリーナポインツはおまえのキャラとともにトランスファーされるよ。だけど直近の集計されたポインツだけであって、これから集計される分は失われるよ。
そんで、到着先のレルムではおまえはどのチームももっていないよ。元のチームは移籍時にremoveされるからね。元々所属していたチームがもらうはずだったタイトルはもちろん君はもらえない。もしシーズンが終わりそうで、君がタイトルももらえそうなら、サーバー移籍をしばし待つこともかんがえてみたほうがいいんじゃないかな。
(Will I still have my Arena points?
Yes, your arena points transfer with your character; however, any arena points accrued after the last maintenance but before your transfer is initiated may be lost. Also, your character will not have any arena team affiliation upon arrival at the destination realm. Keep in mind that since your character will be removed from its arena team at the time of transfer, when the arena season concludes, you will not receive an arena title for your participation in the arena team you left behind when you transferred. If the current arena season will be ending soon and you would like to receive the title from your arena participation, you may want to wait for the season to officially conclude prior to transferring off the realm.)

名前。
Frozさんのfrozはけっこう使われてんだよね。
frozenからきてるのかしら。
よく見るのはFrozlolとつけてごまかす。Frozkekとか。
やるなあと思ったのは逆にする。Zorf。
頭いい! かっこいい! 抱かれたい! と思ったのがAuntをつける。Auntninzin。
Hinoeもいたりしてなlol
万が一いたらNerfhinoeにしとけ。

コメント


管理者にだけ表示を許可する
 

 

トラックバック

